dilluns, 9 de setembre del 2013

Enllaçats per la independència


Amb una abraçada molt gran per als blogs que em precedeixen, i abraçant ben fort els blogs que vindran al darrere, enllaço la meva baula a aquesta iniciativa blocaire, que a través de la paraula escrita vol fer sentir la seva veu perquè ens sigui reconegut el dret a decidir quin futur volem per al nostre país, a caminar amb pas ferm pel camí de la:
 
INDEPENDÈNCIA

Agafarem el camí del mar, si cal,
i caminarem lentament arran d’onades.
Ens endinsarem valents vers l’horitzó
ensorrant els peus en l’arena negada.
Desprès quan perdem peu, nedarem
i ens deixarem surar a mercè de l’aigua.
Seguirem deixant-nos dur pels corrents
que l’aigua freda i salada ens assenyala.
I quan el cos i els braços diguin prou
ho encomanarem tot al mar que ens banya.
Mai no renunciarem a seguir nedant
per poder-nos allunyar de l’opressora Espanya.

Quim Ponsa   
(Gràcies, Quim, pels mots)


 Que mai més ningú ens vulgui fer sentir culpables de ser catalans i d'estimar la nostra terra.

La meva mà, ben aferrada a la de l'Alepsi, de A cops amb la vida.
 

34 comentaris:

  1. Com ho havies de celebrar tu si no, amb poesia, és clar. Fa molt temps que no em sento culpable per estimar la meva terra, de fet, no crec que m'hi hagi sentit mai. El que em sento és orgullós, i això va en augment!

    Caram, amb l'Alepsi t'enllaces? Aquesta iniciativa ha arribat a una pila de gent, fins i tot als que ja no escriuen regularment!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Xexu, jo no me'n sento, però no serà perquè no faltin intents per fer-nos-en sentir...
      L'espai de d'Alepsi és el que m'ha estat assignat; ja m'he adonat que no escriu gaire darrerament; però bé, encara hi ha marge de temps per a l'enllaçada.
      Molt bona diada!

      Elimina
  2. M'ha encantat el poema de Quim Ponsa i la Dharma... sempre m'arriba al cor.

    Gràcies, Montse, per ser-hi, estem a punt de ser 300... contenta i feliç, però estressada del tot :) vinc seguint la cadena per ordre... és maco.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una vegada més, gràcies a tu i als qui heu treballat per aquesta magnífica iniciativa! Que tinguis una olt bona diada!

      Elimina
  3. Ací, al sud, ni tan sols ens deixen la possibilitat de manifestar-nos, els subdel·legat del governa a les tres províncies del PPVV les han prohibides.
    Us desitge tota la sort del món i els major dels èxits demà i en la possibilitat de podervos expressar en una votació.
    Ànims i molta força des d'ací baix.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Gabriel, m'he assabentat de la notícia. I són aquestes desafortunades provocacions les que ens fan agafar més força. Gràcies pels ànims!

      Elimina
  4. una abraçada per a tu també! bona diada enllaçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Que també tu puguis gaudir d'una magnífica diada!

      Elimina
  5. Que tingueu sort i que el camí sigui planer!! Bona Diada!!

    Aferradetes ben dolces!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Lluneta! Bona Diada!
      Aferradetes també per a tu!

      Elimina
  6. Penso que qualsevol camí que agafem serà bo, sempre que ens porti a fer realitat el nostre somni, és igual que no sigui planer, si hi ha pedres les podem vorejar...
    Em fa gràcia la foto, tu ben arraulida darrera la senyera, buscant la seva protecció!
    Petones Montse i bona diada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, M. Roser, qualsevol camí serà bo sempre que ens permetin caminar-lo amb llibertat. Espero que aquesta bandera pugui ser la meva algun dia!
      Molt bona Diada i un petó molt gran!

      Elimina
  7. Respostes
    1. Molt bona diada, Elfreelang! Sembla que sí que ho ha estat!
      Una abraçada.

      Elimina
  8. Respostes
    1. Molt bona Diada, Víctor! Espero que hagi estat inoblidable!
      Una abraçada.

      Elimina
  9. Perquè sigui així Montserrat!!!!!!!! :) Bona Via!!
    Dolors

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Dolors! Molt bona Diada també per a tu, des de la distància!
      Una abraçada.

      Elimina
  10. Respostes
    1. Gràcies, Artur; espero que també per a tu hagi estat molt gran!
      Una abraçada

      Elimina
  11. Orgullosos de ser catalans i amb el compromís de lluitar per la nostra terra.
    Bona Diada, Galionar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Glòria, ho subscric totalment! Espero que la Diada hagi estat força bona també per a tu.
      Una forta abraçada!

      Elimina
  12. uns boniques paraules les que has escullit per compartir amb nosaltres,
    gracies

    jo...segueixo cami..vaig fent via !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, sargantana; ara toca anar fent via en tot moment, sense defallir; i tant que sí!
      Una forta abraçada!

      Elimina